
הפיצו את הבשורה: דברו על קיימות
לקוחות מאוד מתעניינים כשאתם מבצעים שינויים בדרך העבודה שלכם! שינויי אקלים הם בעיה שמשפיעה על כולנו. לכן, יש לפרסם כל צעד שתנקוט לקראת דרך חיים ועבודה בת קיימא יותר. הנה כמה טיפים להעברת השינויים שלך לכל מי שחשוב לעסק שלך.
"אנחנו ביחד בזה"
ספקים:
• שאל את הספקים מה הם עושים כדי להילחם בשינויי האקלים
• דברו על איך אתם יכולים לעבוד יחד כדי לעזור אחד לשני להשיג את יעדי הקיימות שלכם.
• הציעו את השאריות שלכם כקומפוסט כדי לסייע בחקלאות
"אנחנו חולקים את אותן מטרות"
לקוחות:
• זכרו שלקוחות מחפשים עסקים שמתעדפים קיימות.
• הגדירו לעצמכם יעדים או מחויבויות לקיימות, סקור היכן העסק שלך נמצא היום, אילו ערכים אתה רוצה להשיג ומתי אתה רוצה להשיג אותם.
• תקשרו את המטרות של העסק שלכם, בתפריטים שלך ובמדיה החברתית.
• פרסמו את המאמצים והתוצאות שלך, וגבה אותם בנתונים מדידים במידת האפשר.
• בידקו תמיד את התקנות המקומיות לפני הגשת תביעות קיימות, שכן לכל מדינה יש תקנות משלה.
"עובדים כדי לעשות את ההבדל".
עובדים:
• שוחחו עם העובדים שלכם על למה חשובות פרקטיקות ברות קיימא ועדכנו אותם מה העסק עושה.
• עזרו לכל העובדים להבין כיצד הם יכולים לתרום להשגת יעדי הקיימות שנקבעו.
• הדריכו את הצוות איך כדאי לענות על שאלות שעשויות להיות ללקוחות בנוגע לפעולות שאתם נוקטים לגבי קיימות.
• עודדו את העובדים שלכם להציע הצעות בנושא קיימות ושיפור תהליכי עבודה.